Kayıtlar

Ekim, 2016 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

YA DELİ OLMASAYDIK?

Resim
Herkese merhabaaaa:) Umarım hayatınız benimkinden daha renkli geçiyordur:) Bugünlerde Üniversitemin yollarını aşındırıyorum. Çünkü yüksek lisansda tez dönemine geçmiş bulunmaktayım. Yoluma da aynı hocayla devam ediyorum. Türkçenin lehçelerinden birini çalışacağım. Dil ve üslup üzerine yoğunlaşırım gibi geliyor. Ya da yoğunlaşmam. Kendim bilirim bence.

Kuyruğu dik tutma çabası işte bizimki de:)

Bu arada aşure ayı gelmişti. aşure'nin kokusunu çok seviyorum ama kendisini pek sevdiğim söylenemez. Genel itibariyle komşulara aşure dağıtmak onların bize aşure getirmesi ve gelen aşureleri başarı sırasına dizmeyi ve yorumlamayı seviyorum galiba :)) İşin çene kısmı yani :D

Her ne kadar annemin mantısını tutmasa da Kızılay'da bir mantıcı varmış dedi arkadaşım ve sonu bu:) Esnaf lokantası gibi bir yer ufacık ve kadınlar hemen gözünüzün önünde mantı yapıyor. Yarım porsiyon az, tam porsiyon fazla geliyor. İşin en komik kısmı da garson sarımsaklı yoğurt olsun mu diye size bakınca karşınızda…

İSVEÇ PİKNİĞİ

Resim
Herkese merhaba bugün ikea dan aldığımız ürünlerle İsveç pikniği yapıyoruz. Biz kim miyiz? Kardeşim ve ben tabiki :)


Çek Elini!

Resim
Öncelikle bu yazım tüm sağlıklı ruhları rahatsız edebilir. Bunun için şimdiden özür dilerim. 

Pedofili. Pedofili ya da sübyancılıkyetişkin bir kimsenin ergenlik öncesi çocukları veya ergenliğe yeni girmişleri cinsel açıdan çekici bulması ve cinsel eğiliminin çocuklara yönelik olmasına neden olan psikoseksüel rahatsızlık. Bu rahatsızlığa sahip kişilere pedofil ya da sübyancı denir. Sübyancılar -tipik olarak- yetişkin cinsel ilişkiden zevk almakta güçlük çekerler, özgüvenleri eksik olabilir ve çocuklarla ilişkiyi yetişkinlere nazaran daha az tehdit edici bulurlar Sübyancının eğilimi karşı cinse veya kendi cinsine olabilir. Sübyancıların büyük çoğunluğu erkektir ve bu durum kadınlarda çok nadir görülür. Ülkemde ve başka ülkelerde sayısı giderek artan bir tür sapıklıktan bahsetmek istiyorum. Bugün izlediğim bir programda 3.5 yaşındaki X bebeğin yan komşuları tarafından şeker bahanesiyle kaçırıldığı ve tecavüz edildiğini öğrendim. Programda henüz hiçbir şey belli değilken kameralar adamın …

Bir Kutu Mutluluk Geldi :)

Resim
Herkese merhaba :) Bugün sizlere bir kutudan bahsediyor olacağım. Öncelikle bu kutular ülkemizde oldukça fazla. Çeşit çeşit içeriklere sahip olabiliyorlar. Bir siteye girip sipariş verebiliyorsunuz fakat içinde ne olduğunu bilmiyorsunuz. Sadece konsept ismini bildiğiniz bu kutuyu alarak kendinize sürpriz yapmış oluyorsunuz. Peki amaç ne? Amaç kendini mutlu etmek. İnsanın kendi kendisine hediye alması teknik olarak imkansız. Ama içine düştüğümüz bu yalnızlıklar çağında artık bu tür şeyler mümkün. Hepimiz sanılanın ötesinde çok daha yalnızız. Telefonlar, Pc ler derken sürekli tek başımıza takılıyoruz. Herkes kendi dünyasında yaşıyor yani. Böyle bir çağda girişimci beyinler bunu bir tür avantaja çevirmiş olmalılar. Bizim kimseye ihtiyacımız yok! Kendi kendimize de hediye alabiliriz filan:)) Bu kutu şirketleri bu kadar yaygın olmadan önce böyle şeyler yapsaydınız da görseydim sizi. Herkes size acınası gözlerle filan bakarlardı ve hatta deli diyen bile olurdu bence. Şimdi ise herkes bu ku…

QUE DU BONHEUR!

Resim
Ben Bir İnsanım Ben bir mağara insanıyım Bir maymun ya da bir balık Yerin üstünde, bütün sene Döner dururum ben, döner dururum Bir taneyim, sonra milyonlarca Aslan yürekli bir adamım Savaşta, bütün sene Döner dururum ben, döner dururum Hırsla dolu bir insanım Güzel bir araba, güzel bir ev Odada, salonda Döner dururum ben, döner dururum Aşk yaparım ve devrim Sorunların üzerinde dururum İlerlerim, ilerlerim geriye doğru Döner dururum evet, döner dururum Görüyorsun, bir insan değilim ben İllüzyonun kralıyım ben Eninde sonunda affedilebilir miyim? Kralım ben, alçakların kralı Dünyayı kafama göre şekillendirdim Altınla ve betonla dökümledim Kafeslenmiş beden ve hapsolmuş ruh Döner dururum ben, döner dururum Oturmuş televizyonumun önüne Ben insanlığın inkarıyım, Tüketimin saf ürünü... Ama hesabım iyidir, hesabım iyidir Görüyorsun, bir insan değilim ben İllüzyonun kralıyım ben Eninde sonunda affedilebilir miyim? Kralım ben, alçakların kralı Bu benim, ateşin efendisi, oyunların ustası Düny…

Bağımlısı Olduğum Youtube Kanalları

Resim
Herkese kocaman merhaba:) İsimden de anlayacağınız üzere sizlerle en en sevdiğim youtube kanallarını paylaşacağım.  Hem de bunu sevgi sırasına koyarak yapacağım :)
1 Numara Görkem Karman
Vloglarına ba yı lı yo rum!  Cidden harika videolar çekiyor ve yıllardır bunun içinde olması rağmen asla yapmacık değil ve tamamen bizden kalmayı başarmış bir youtuber alkış alkış..

Şuradaki tatlılığa bakar mısınız :D Alta bağlantısını koyuyorum merak edenler tıklasın. Görkem Karman
2 NUMARA  Sergül Kato
Sergül Kato soyadından da anlayabileceğiniz gibi bir japon erkeği ile evli. 8 yıldır da japonyada yaşıyor. Takip ettiğim diğer youtuberlardan daha fazla videoya sahip çünkü gün aşırı video yüklemeyi çok seviyor. Videoları Japonya ağırlıklı. Bu sıralar Türk kızları Japon erkekleri ve Koreli erkeklerine mi takık bilmiyorum. Bu tarz evlilikler arttı valla. Türk erkeklerine duyurulur :D Elin Japonu Korelisi teee nerelerden geliyor :D  Ben aslında sebebini tahmin ediyorum. Japon erkekleri kadınlara daha ço…

Ye,İç, İzle

Resim
Herkese merhaba:) Bugün pazar. Yolum gene Ot Cafe'ye düştü. Aslında Kahve Dünyasına gitmek için yola çıktık ve yolda acıktık.

Ben Tortellini yedim.Çok tuzlu geldi.Fesleğen sos değil domates sosla servis ettiler. Buranın mantarlı makarnası harika. İçinde krema da var..


kahveciye ulaştık ve en en sevdiğim gofretten ve kahveden kaptık.

 damla sakızlı Türk kahvesi :)

Gofriiiiiiiiiiiiiiiikkkk :)

Ben de artık kahve içerken dalıp gidiyorum. Fal bile kapattım.

(Fincanın tabağını fincanın üstüne kapatıyoruz.  3 kez sallayıp ters çeviriyoruz ve soğuyunca açıp yorumluyoruz) Ya da falcı bacıya gönder gitsin. Normalde hiç sevmem ama bu sıra sıkıntı stres ve belirsizlikten dolayı bir umut istiyorum galiba. 

Ooo vakit çok geç olmuş!

Film vakti..

Gerilim filmi. Bebek bekleyen iki çift birbirine komşu oluyor. Ama mükemmel olan çiftte bir tuhaflık var. Sonra onlar çocuklarını kaybediyor ve bizim kahramanların çocuklarına kafayı takıyorlar. İzlerken içim sıkıldı. Yönetmen öyle güzel hissettirmiş ki…