Kayıtlar

Haziran, 2016 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Hamster dünyası

Resim
Hamster'e benzemiyor muyuz? Sürekli çabalıyoruz sürekli uğraşıyoruz rutin içinde kendimizi kaybedip zamanın nasi geçtiğini anlamıyoruz. Aynı hamsterin hayatı gibi. Sürekli hareket halinda ve uzaktan baktığınızda ne kadar da saçma ve komik görünüyor öyle değil mi?  Hayatımız bir hemsterin hayatından ne kadar farklı. Dışarıda akıp giden bir zaman ve doğa var. Daha anlamlı geliyor doğadaki yaşam.

Geçmişteki insanlar basit yasarlarmis.Basit yaşamak, aileyle daha fazla vakit geçirmek ve daha sosyal hayat demektir. Biz ise market raflarındaki ürünler gibi yaşıyoruz. Dip dibe ve birbirinden habersiz. Evet daha medeni olduk. Peki ne değişti? Hayatımız şimdi daha mi güzel? Daha mi mutluyuz? 

Kölelik mi delilik mi bu? Koltuk takımı almak için 1ay boyunca çalışmak niye? Bu aptallık değil de ne? Eskiden insanlar kendi işlerini kendileri halledermis. Şimdi ise en ufak eşya için saatlerce çalışmamiz gerekiyor. Barınmak için yıllarca köle gibi çalışıp ev kredisi ödüyoruz. Altı üstü bir evimiz o…

Büşra'nın Uydurikosu

Resim
Herkese huzurlu hafta sonları:) Bugün inanılmaz derecede sıkıldım ve kemdimi mutfağa attım. O an canım ne çektiyse karıştırdim ve size tatlı yaptım. İsmi Büşra'nın Uydurikosu :)) Hemen malzemeleri vereyim 1 paket muzlu puding 1 paket yulafli bisküvi 10 tane çekirdeği çıkarilmis vişne 2 yemek kaşığı nisasta 2 su bardağı un 3.5- 4 su bardağı süt 1 tane muz





Vişneleri bir kaba alalım ve üzerine 2 tatlı kaşığı şeker ve 2 su bardağı suyu ekleyelim. 2 yemek kaşığı nisastayi da ekleyip ocağa koyalım karistiralim. Sakın sicakken nisasta ekleyim demeyin. Kaynayana kadar karıştıralim zaten onun kıvamı yoğunlaşmis olur.O bi kenarda sogusun sakinlessin. Pudingin arkasında yazan tarifi uygulayın benimkinde 3 su bardağı süt yazıyordu. Onu da pişirin ve soğumaya bırakın.
Tepsi ya da cup alın. Ben tepsi kullandım. Biraz puding dökün sonra bisküvileri süte batırıp üzerine dizin sonra üzerine muzlari koyun. Geri kalan pudingi dökün. En son da vişne sosu döküp üzerini süsleyin. Buz dolabina koyun. M…

Tohum Bombasi

Resim
Fesleğenimin şimdiki hali 


Bu da tohum bombası ekildikten sonra 3. Günü. Büyüyünce kır çiçeği olacakmıs:)
Keşke tüm atılan bombalar tohum bombası olsa.. Herkese merhaba geçen sene aldığım fesleğen kalemi kullandıktan sonra ufak bir saksiya ekmistim. Şimdi o bir genç fesleğen oluyor:) Yakın zamanda elime bir tohum bombası geçince gene kendimi alamadım ve onu da bir fincana ektim. Ertesi gün filizlendi.Bu  toprak denen şey ne kadar verimli yahu. Tohum bombasını nasıl ektiğimi gösteren bir video bırakıyorum ardımda:) dostça kalın:)



YOKUŞ YUKARI

Resim
Bu hafta sonu karapurcekteydik. Altın köy yapay bir köy. Eskiden köyler nasilmis uzun ve büyük bi arazide gezerek öğreniyorsunuz. Burası bir açık hava müzesi olarak geçiyor. Şelaleler ve koy evleri hayvanlar var. Bir de asma köprü var ki yükseklik korkusu olmayanlar için harika. Sallana sallana geçiyorsunuz. Atlar eşekler inekler tavuklar tam bir köy. Köy meydanı koy okulu kahvehanesi camisi ile halkı olmayan bir koy burası. Dere tepe düz gidiyor yokuş tırmanıyorsunuz. Dolaşmaktan ayaklarınız  isyan bile ediyor.Ama bu geniş arazide sürekli kafanızı ordan oraya çevirmekten anlayamıyorsunuz ne denli yorulduğunuzu.O kadar gezip de acıkmamak imkansız tabiiki. Gözleme yapan yerler var. Manzaraya karşı çay ve gözleme iyi gider. Biz gözleme yemek için yer bulamadık bu yüzden yemeği başka yerde yemeye karar verdik. Dostça kalın. Alttaki videoyu izlemeyi unutmayın:)  Vol 1
Vol2


benim gözümden

Resim
Erik                                                

Kahveme düşen güneş

Tenis

Öğle güneşinin altında çileğin olgunlaşmasını bekledik 

Baharda solan çiçekler


Oreo

Halka 

Vosvos 



Lale
Müzik